zap group mishpati logo

הכרטיסים למשחק הכדורגל לא הגיעו? יש פיצוי מכובד!

אב ובנו שלא נכנסו למשחק הגמר של ליגת האלופות, יקבלו פיצוי של למעלה מ-70,000 שקלים. כך קבע בימ"ש השלום בפר-סבא.

מאת: עו"ד אורנית אבני- גורטלר
09.03.10
תאריך עדכון: 27.05.19
2 דק'
הכרטיסים למשחק הכדורגל לא הגיעו? יש פיצוי מכובד!

כמה זמן חיכית לרגע הזה- לטוס עם בנך לחו"ל כדי לצפות במשחק כדורגל משובח במסגרת ליגת האלופות. ידעת שזו תהיה חווית כדורגל מרגשת ועוצמתית. בנך חיכה לנסיעה הזו לא פחות ממך, כמובן. לא העלית בדעתך, ולו לרגע אחד, שהכרטיסים שהזמנת באינטרנט מבעוד מועד, תמורת סכום לא מבוטל בכלל, לא יחכו לכם ותאלצו, שלא בטובתכם, להחמיץ את המשחק.
האם כל הנסיעה הייתה לשווא? האם תוכלו לקבל פיצוי על האכזבה המרה?

בימ"ש השלום בכפר-סבא דן לאחרונה בתביעה שהגיש עו"ד, אשר ביקש להעניק לבנו בן ה-12 מתנה מיוחדת, השתתפות במשחק כדורגל בו שחקה ליברפול נגד מילאן במסגרת ליגת האלופות של אירופה. המדובר היה במשחק הגמר שהתקיים ב- 23.5.07 באצטדיון האולימפי באתונה.

לשם כך, התובע הזמין מראש לו ולבנו כרטיסים למשחק דרך האינטרנט באמצעות אתר בשם: טיקט שופ, אשר מתמחה במכירת כרטיסים לאירועי ספורט. התובע שילם בכרטיס אשראי סכום של 1,119 יורו עבור כל כרטיס.
התובע ובנו נסעו ליון במיוחד כדי לצפות במשחק הגמר, אולם כאשר הגיעו למשחק הכרטיסים לא נמסרו להם, והם לא יכלו להיכנס ולצפות במשחק.

הפרת חוק הגנת הצרכן
השופט דוד גדול קיבל את התביעה נגד יצחק מור, איתו התובע יצר קשר כשקנה את הכרטיסים דרך האתר, וקבע כי מדובר בעסקת מכר מרחוק לפי חוק הגנת הצרכן ובהפרה ברורה שלה מצד הנתבע.

באשר לנזק הישיר שנגרם לתובע, השופט ציין כי: " אין לי ספק כי נסיעתם של התובע ובנו ליוון כרוכה היתה בתקוותם להכנס לאצטדיון ולחזות במשחק כצופים אקטיבים ...", ופסק לתובע פיצוי של 6,240 שקלים הכולל את הוצאות הנסיעה ליוון, הוצאות השהייה בחו"ל והפסד שני ימי עבודה.

בנוסף, השופט פסק לתובע פיצוי בשל עגמת הנפש שנגרמה לו ולבנו, הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד בסך של 65,000 שקלים, וציין כי המחוקק מייחס חומרה רבה למי שמפר את הוראות סעיף 14 ג (א) לחוק הגנת הצרכן.
בסך הכל, חויב הנתבע לשלם לתובע 71,240 שקלים.

(ת"א 4157-07 אמיר אריק נ' מור יצחק ואח')
• ב"כ התובע: עו"ד משה קרייצברג
• ב"כ הנתבע: עו"ד עדי אלבוים

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים
  • הוציאו לשון הרע באמצעות הפייסבוק, ויפצו

    הוציאו לשון הרע באמצעות הפייסבוק, ויפצו

    בית הדין האזורי לעבודה חייב את הנתבעים, אשר השמיצו והוציאו לשון הרע בפייסבוק, לפצות את התובעים עבורם עבדו, בסכום של 16,000 שקלים. " אין להתיר מצב בו שמו הטוב של אדם יאבד מערכו אך ורק בשל סגנון כתיבה של דברים ברשת חברתית כזו או אחרת", נקבע בפסק הדין.
    3 דק'
  • ביטוח ותביעות רכוש - שאלות ותשובות

    ביטוח ותביעות רכוש - שאלות ותשובות

    בדרך כלל פוליסות ביטוח מעוררות שאלות רבות בקרב ההדיוטות. האם יש כיסוי למקרה כזה או אחר? האם חברת הביטוח אחראית לכל הנזקים שיגרמו כתוצאה מקרות מקרה ביטוח או רק לחלק מהם? שאלות כאלו ואחרות נשאלו בפורום ביטוח ותביעות רכוש. עו"ד ארז שניאורסון, מנהל הפורום, השיב.
    4 דק'
  • תאונת עבודה: 10 דברים שחייבים לעשות

    תאונת עבודה: 10 דברים שחייבים לעשות

    נפגעתם בתאונת עבודה? שימו לב ל-10 דברים שאתם חייבים לעשות בהקדם: ליידע את המעסיק, לשמור על הניירת, להזדרז לפנות לביטוח הלאומי ועוד
    7 דק'

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה