zap group mishpati logo

מוקד חירום לעובדי חברת האבטחה ארי יוסי

אם אתה אחד מעובדי חב' ארי יוסי אבטחה ושירותים בהווה או בעבר, ולא קיבלת את משכורת חודש יולי האחרון - הכתבה הזו בשבילך!

מאת: מערכת משפטי
19.08.10
תאריך עדכון: 25.06.19
2 דק'
מוקד חירום לעובדי חברת האבטחה ארי יוסי

לפני מספר ימים, ב-12 באוגוסט 2010 מינה בימ"ש המחוזי בירושלים מפרק זמני לחברת ארי יוסי אבטחה ושירותים, אשר מונה 800 עובדים, ממוקמת בירושלים, ופועלת במספר פרויקטים ברחבי הארץ. זאת, בעקבות בקשה בהולה שהגישו 13 מעובדי החברה, אשר לא קיבלו את משכורת חודש יולי האחרון.

להתייעצות אוןליין  בפורום דיני עבודה ופנסיה

העובדים טענו בבקשה, כי החברה נקלעה למצב של חדלות פירעון, וכי לא רק שהעובדים לא קיבלו את משכורת חודש יולי האחרון, אלא שאף לא הופרשו כספים לקרנות הפנסיה וביטוחי המנהלים שלהם, בניגוד לחוק.
עוד נטען, כי ב-10 באוגוסט פנו העובדים להנהלת החברה, וביקשו לקבל את שכרם, אך נאמר להם כי בשל קשיים תזרימיים, החברה נכנסה למצב של חדלות פירעון, והיא לא יכולה לשלם את חובותיה, לרבות שכר העובדים.

עובדי חברת השמירה טענו, כי מאחר שהשכר שמגיע להם לא שולם, חלקם החלו לנטוש את עמדות השמירה שלהם ברחבי הארץ. לדברי העובדים: "לחברה חובות כבדים לרשויות המס, לספקים ולנותני שירות ולפי דו"ח של רשם החברות, כל נכסי החברה משועבדים ללא הגבלה בסכום לנושיה".

השופטת חנה בן-עמי, אשר דנה בבקשה, מינתה את עוה"ד יצחק מינא כמפרק זמני לחברת האבטחה ארי יוסי, וקבעה כי התיק יועבר לדיון בבקשת הפירוק.

נציין, כי בשנה האחרונה חב' האבטחה ארי יוסי נחלה הפסדים בבית הדין לעבודה, עד למתן צו הפירוק לפני מספר ימים.

כך למשל, ב-10 באוגוסט 2010 קיבל בית הדין האזורי לעבודה בירושלים תביעה של עובד חב' ארי יוסי אבטחה ושירותים בע"מ לקבלת זכויות עובדים שמגיעות לו, ביניהן: פיצויי פיטורין, פדיון ימי חופשה, דמי הבראה וגמול עבור עבודה בשעות נוספות. בסיכום, חויבה החברה לשלם לתובע סכום של, 56,300 שקלים ו-3,000 שקלים שכ"ט עו"ד.
(תע"א 1584-09 גבועה נ' ארי יוסי אבטחה ושירותים בע"מ)

רוצים לקרוא את פסק הדין? תקדין - פסק דין

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה