zap group mishpati logo

עבריין שהתפרץ למקלחת של תושבת קרית-גת - ייכנס לכלא ל-28 חודשים

בימ"ש השלום בקריית-גת גזר על עבריין שהתפרץ למקלחת של תושבת העיר עונש של 28 חודשי מאסר בפועל, זאת בהתחשב בעברו הפלילי המכביד ובכך שחזר לבצע עבירות התפרצות על אף שריצה בכלא שנות מאסר.

מאת: מערכת משפטי
06.09.10
תאריך עדכון: 24.06.19
2 דק'
עבריין שהתפרץ למקלחת של תושבת קרית-גת - ייכנס לכלא ל-28 חודשים

בימ"ש השלום בקריית- גת הרשיע נאשם ע"פ הודאתו בעבירה של התפרצות למקום מגורים.

ע"פ כתב האישום ב-17 במרץ 2010 הנאשם, בן 38, התפרץ לביתה של שמחה חזן, ברח' משעול גרשון 1 בקריית גת, בכך שעקר את סורג חלון המקלחת ופירק שלבי זכוכית בחלון ונכנס לתוך הבית. בהמשך, חזן הגיעה לביתה, פתחה את דלת הבית והבחינה כי חלון המקלחת פרוץ, ובתה, דלית אוחנה הזעיקה את המשטרה, אשר הגיעה למקום.

סגן נשיא בימ"ש השלום בקריית-גת אריאל חזק, אשר גזר את דינו של הנאשם, ציין כי לנאשם 14 הרשעות קודמות ו-3 רישומים פליליים ללא הרשעה, בין היתר, בעבירות אלימות, סמים ורכוש וכן מאסר מותנה של 6 חודשים. מתסקיר שירות המבחן עלה, כי הנאשם מנהל אורח חיים עברייני ומכור לסמים.

נסיבות אישיות אל מול עבר פלילי מכביד
ביחס לעבירה, הנאשם הודה כי ביצע אותה, אך אמר כי אינו זוכר את האירוע מאחר שהיה תחת השפעת סמים. הוא את הרקע לביצוע העבירה בעובדה כי נקלע למצב כלכלי קשה בשל היותו צרכן סמים.

במסגרת הטיעונים לעונש, ביקש ב"כ הנאשם, להקל על הנאשם ולהסתפק בעונש מאסר של 12 חודשים ומאסר מותנה. לטענתו, הנאשם גדל במשפחה שלא חינכה אותו ולא תמכה בו ולכן הגיע לאורח חיים עברייני.

השופט אריאל חזק הביא בחשבון את נסיבותיו האישיות של הנאשם מצד אחד, אל מול עברו הפלילי המכביד ביותר של הנאשם, והעובדה שעל אף שריצה שנות מאסר, חזר לבצע עבירות התפרצות, וגזר עליו עונש מאסר בפועל לתקופה של 28 חודשים ועונש מאסר על תנאי לתקופה של 22 חודשים.
בנוסף, השופט החליט להפעיל עונש מאסר על תנאי בן 3 חודשים שהוטל על הנאשם בתיק אחר, כך שבסך הכל, הנאשם ירצה עונש מאסר של 31 חודשים בפועל.

(ת"פ 32473-03-10 מדינת ישראל נ' אמר(אסיר)

רוצים לשאול שאלה? היכנסו לפורום פלילי

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה