zap group mishpati logo

המועצה האזורית חבל מודיעין תשלם את חובה עבור עבודות קידוח

המועצה האזורית חבל מודיעין לא שילמה את מלוא התמורה לחב' קבלנית? ביהמ"ש חייב אותה לעשות כן!

מאת: מערכת משפטי
11.11.10
תאריך עדכון: 25.06.19
2 דק'
המועצה האזורית חבל מודיעין תשלם את חובה עבור עבודות קידוח

בימ"ש השלום בהרצליה דן בתביעה שהגישה חב' לונטר שמואל קבלנים בע"מ, חברה קבלנית העוסקת בין היתר בקידוחי עומק, נגד מועצה אזורית חבל מודיעין בשל חוב עבור עבודת קידוח שביצעה עבורה במושב נחלים.

רוצים לשאול שאלה? היכנסו לפורום נזיקין ותאונות

 המועצה האזורית חבל מודיעין, הנתבעת, הגישה תביעה שכנגד בשל נזקים, שלטענתה, גרמה החברה התובעת לקו הביוב במושב בן שמן שגם הוא בתחום השיפוט של הנתבעת.

ליעוץ בנושא נזקים, פנו לעורכי דין נזיקין

הנתבעת שילמה לתובעת עבור העבודה במושב נחלים את הסכום שנקבע בין הצדדים בקיזוז הפיצוי בשל הנזק שאירע לקו הביוב במושב בן שמן. התובעת והנתבעת שכנגד הגישה הודעת צד ג' כנגד חברת הביטוח שלה.

לטענת התובעת, הנתבעת הפרה את ההסכם כאשר לא שילמה את מלוא התמורה כפי שנקבע בהסכם. עוד טענה התובעת, כי לנתבעת אין זכות קיזוז על פי ההסכם שנחתם עימה.

המחלוקת והפתרון
הנתבעת טענה מנגד, כי היא שילמה עבור העבודות בקיזוז ובניכוי כספים שהתובעת חייבת לה.

השופטת חנה קלוגמן דנה בשאלה העובדתית שבמחלוקת- האם הייתה זו התובעת שביצעה את עבודות הקידוח עבור חברת החשמל שגרמו נזק לקו הביוב שהודעה על סתימתו נמסרה לנתבעת ב-22 בינואר 2008, וקבעה כי לא הוכח הקשר הסיבתי בין הנזק שנגרם בקו הביוב במושב בן שמן ליד משק 40 ב-22 בינואר 2008 לעבודות שבוצעו ליד משק 31 שלושה חודשים קודם לכן על ידי התובעת.

על כן, נקבע כי על המועצה האזורית חבל מודיעין לשלם לחב' לונטר שמואל קבלנים בע"מ את יתרת השכר בסך של 7,161 שקלים בצרוף הפרשי הצמדה ורבית וכן הוצאות בסך של 2,000 שקלים.

(תא"מ 7212-03-09 לונטר שמואל קבלנים בע"מ ואח' נ' מועצה אזורית חבל מודיעין)

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה