zap group mishpati logo

דברים שרואים משם, לא רואים מכאן

הבעל חשד בבגידת אשתו - האם הוא צדק בחשדות אלו?

מאת: מוקה קריגר, חוקר פרטי
07.07.11
תאריך עדכון: 23.11.15
2 דק'

יום אחד התקשר אליי למשרד בחור שביקש לקבוע איתי פגישת ייעוץ. קבענו לאותו היום, משום שהבנתי שהוא מאוד לחוץ ויותר מכל צריך גם אוזן קשבת.
כאשר הגיע אלי למשרד, מסתבר שלא מדובר בבחור צעיר, אלא בבחור בשנות החמישים לחייו.

למציאת עו"ד גירושין באינדקס משפטי

הסיפור הוא כזה, ה"בחור" שנקרא לו אבי (שם בדוי) חשש שאשתו בוגדת בו, סיפור קלאסי בימינו, כך שמניסיוני האישי, הדבר הראשון היה להרגיע אותו ועל פי בקשתו להתחיל במעקבים אחר אשתו, על-מנת לאמת את חששו ולהסיר ספקות.

היא עבדה באיזור הרצליה ושם התחלנו בשעות הבוקר את המעקבים, כי בהרבה מאוד מקרים, בגידות מתחילות במקום העבודה.
לאחר שעות העבודה, עקבנו אחריה גם כן, כאשר כל יום היתה הולכת למקום אחר, פעם למסעדה, פעם לבית קפה, כמה פעמים ראינו אותה נכנסת למרפאת רופאים באזור המרכז ועוד מקומות שלא עוררו חשדות כלל, מכיוון שהיא תמיד היתה לבד.

כיווני המעקבים התחילו להוביל אותנו למחשבות שהיא מסתירה משהו אחר, או פשוט לא רוצה להגיע לבית שלה מוקדם, כי אף פעם היא לא נהגה לחזור ישירות הביתה מהעבודה, אלא מאוחר יחסית בשעות הערב.

לאחר כמה ימים של מעקבים וכאשר חשבנו כבר לומר לבעלה שאין לו ממה לדאוג, ראינו אותה נכנסת לשדה דב. הביקורים שם התחילו להיות לעתים קרובות יותר ויותר וגם אשתו נהגה לפקוד מרפאות שונות ובית חולים במרכז הארץ.
לאחר בירורים שונים ומעקבים מיוחדים, הגענו למידע מדויק על סיבת הביקורים שלה בשדה דב ואצל הרופאים השונים.

אשתו לא בגדה כלל בבעלה, מסתבר שהיא ערכה בדיקות רבות כי נודע לה שהיא חלתה בסרטן השד. היא הסתירה זאת מבעלה, עד כדי כך שבעלה לא שם לב לטיפולים ותופעות לוואי שמהן היא סבלה.
לאחר שנודע לה על המחלה, היא החליטה להגשים את חלום חייה, ללמוד קורס טיס אזרחי בשדה דב. הצגנו בפני אבי את הראיות והמידע שהיה בידנו והוא היה בהחלט מופתע (לטובה).

רק לאחר שהיא סיימה את קורס הטיס והחלימה מהמחלה, היא החליטה לספר לבעלה על כל מה שהתרחש באותה תקופה ואבי החליט לספר לה על אותם מעקבים שאנחנו ביצענו עבורו. אפשר לומר שבכך היתה תחושה של מעין "תיקו" ביניהם. כיום הם חייד כזוג מאושר מאוד.

בהחלט סיפור עם התפחויות מעניינות. לעתים, דברים שרואים משם, לא רואים מכאן.

* נכתב ע"י חוקר פרטי, מוקה קריגר

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה