הודעת התפטרות למעביד - פורום דיני עבודה

שאלה חדשה
  • ר

    נשלח ע"יר 16:50, 23 במרץ 2014

    שלום רב, במידה ואני עובדת ארבע שנים במקום העבודה, במשכורת חודשית ומעוניינת להגיש מכתב התפטרות. בחוזה העבודה שלי כתוב:" עובד שירצה להתפטר מעבודתו, ייתן הודעה מוקדמת בת 14 יום על התפטרותו". האם במצב כזה אני עדיין חייבת למסור הודעה של 30 יום מראש.? האם חופשת הפסח המאולצת (חול המועד) יכולה להיחשב ב-14 יום הללו? תודה רבה!

    השב
  • 10:32, 27 במרץ 2014

    חזוה עבודה אישי גובר על חוקי דיני עבודה כל עוד והחוזה האישי מיטיב איתך.
    על כן, הינך זכאית לתת 14 יום הודעה מוקדמת לפי החוזה האישי ולא חודש ימים לפי חוק הודעה מוקדמת.
    עו"ד אריק שלו
    arik.shalev@law-shalev.co.il
    ייעוץ אישי- .073-2505384

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד גל גורודיסקי

מנהל הפורום: עו"ד גל גורודיסקי

עורך דין ונוטריון, שותף מייסד - גורודיסקי ושות' - עורכי דין ונוטריונים. בעל תואר ראשון במשפטים וכלכ
למידע נוסף

053-9374943 חיוג
הודעה

מתלבטים לגבי הסכם עבודה? התפטרות? פיצויים? בפורום זה, נענה על שאלותיכם בנושאי זכויות העובד, זכויות נשים יחסי עובד-מעביד, בית דין לעבודה, מהם דמי הבראה ומחלה,  דילמות לגבי מעבר בין משרות וזכויותיכם, חישוב פיצויי פיטורין, סוגיות לגבי חוזי עבודה וזכויות נוספות.