לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אבי ונגן

נסיעה לארה"ב עם דרכון אירופאי אחרי סירוב ויזה בדרכון הישראלי

היי שלום, קודם כל תודה על העזרה והייעוץ! רציתי לברר... לפני כשלוש שנים, בהיותי בן 18, סורבתי לקבלת ויזה בשגרירות ארה"ב בתל אביב עם הדרכון הישראלי שלי, מהסיבה שאין לי קשרים מספיק חזקים לישראל. לפני כשנה וחצי הוצאתי דרכון אירופאי, וכעת, שלוש שנים לאחר הסירוב, החלטתי להוציא אשרה כניסה בדרכון האירופאי. מילאתי בקשה לקבלת אשרת ESTA באתר של האשרות. ומשנשאלתי אם סורבתי פעם לויזה עניתי שכן ותיארתי שם היכן ומתי. בסיום התשלום עבור הבקשה נכתב שם שהבקשה בבדיקה ותינתן תשובה תוך 72 שעות. לאחר יומיים הסטטוס השתנה ל" Authorization approved " - אשרה מאושרת. כעת, רציתי לברר, האם אני יכול לנסוע לארה"ב ללא חשש שיסובבו אותי חזרה? כי מחד גיסא יש לי סירוב ויזה בישראלי מלפני 3 שנים... ומאידך, הצהרתי על כך בשאלון הESTA. ב. נוסף על כך, קראתי בכל מיני פורומים שלא ניתן להוציא אשרה אם סורבתי ויזה. הייתכן? אכ איך אושרתי? בקיצור, , אודה לך מאוד אם תוכל להסביר ולענות לי.

אליסף

והאם היית ממליץ להוציא ויזה לדרכון הישראלי עוד פעם בשביל לא לקחת סיכון

עו"ד יהושע פקס

שלום אבי, בהחלט מדובר בחריג, כי לא מאשרים בקשה ב-ESTA אם היה סירוב לקבלת ויזה בעבר. לפיכך, אי אפשר לדעת מה יחליטו פקידי רשות ההגירה בכניסה לארה"ב. בברכה, יהושע פקס, עו"ד

אליסף

הי, אשמח לדעת האם נכנסת והכול עבר בשלום, כי יש לי בדיוק אותה בעיה כמו שלך

רון

היי אשמח לדעת אם אתה קיבלת כי כם לי יש את אותה הבעיה

אליסף

לא ניסיתי לבסוף, סורי

מאי

מה סעיף הסירוב שלך? גם אני סורבתי בעבר לאחר שהייתה לי ויזה ל10 שנים, כשרציתי לחדש לא חידשו לי ואני רוצה גם להוציא דרכון אירופאי הבנתי שאיתו לא צריך ויזה לאמריקה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאי