לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גרי

פריסת מס והוראת שעה 83 להפחתת מס שבח

שלום במכירת מגרש פרטי לקבלן עפ"י הוראת שעה 83 להפחתת מס שבח- - האם אפשר יהיה לבקש פריסת מס אישית של מס השבח אחרי 3 וחצי שנים כשיסתבר שלא עמד בזמנים ואחוייב בהפרש מס השבח? כ"כ - אם הקבלן לא יעמוד בזמנים- האם הפרש מס השבח יצבור ריבית מיום המכירה עד יום הדרישה לתשלום ההפרש? והאם הוצאות כמו דוחות שנתיים לצורך הפריסה , מימון הערבות הבנקאית למס שבח על הפרש מס השבח בין הוראת השעה למס שבח רגיל - מוכרים לצורך מס שבח? אודה על עזרתכם

item.Author מנהל הפורום עו"ד איתי ברכה

גרי שלום, לא ניתן לפרוס את השבח או הרווח קדימה. לעניין הוצאות שיותרו, הנן לפי סעיף 39 לחוק מיסוי מקרקעין. המדובר בעיקר בניכוי סכומי השבחות מיום הרכישה עד יום המכירה, כמו הוצאות ריבית ריאלית והשבחות שונות.

גרי

עו"ד איתי תודה על תשובתך לא התכוונתי לפריסה קדימה . התכוונתי רק להגיש אחרי 3 וחצי שנים את הבקשה לפריסה ל 4 שנים אחורה מהמכירה. כי למעשה רק אז אדע אם אני אמור לשלם מלא או מופחת . האם זה אפשרי לבקש פריסת המס רק בעוד 3 שנים? ולגבי מימון הערבות הבנקאית למס שבח וההוצאות לרו"ח לצורך הנפקת דוחות לפריסת המס - אני מבין מדבריך שזה לא הוצאה מוכרת , למרות שזו הוצאה שנעשתה לצורך המכירה?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מיסים