שאלה בסיסית על תיאום מס - פורום מיסים

שאלה חדשה
  • ורד

    נשלח ע"יורד 02:08, 17 ביוני 2012

    שלום וברכה, ברצוני לעשות תיאום מס החודשים שבהם עבדתי/עובדת במקביל בשני מקומות הם מאפריל והלאה. עד אפריל קיבלתי דמי אבטלה. האם אני צריכה לדווח ב"פירוט כל הכנסותי בשנת המס" גם על דמי האבטלה או כל עוד אין לזה עבודה חופפת אני לא צריכה להתיחס לזה? תודה מראש

    השב
  • 10:47, 17 ביוני 2012

    את צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס

    תגובה
  • 14:06, 19 ביוני 2012

    את צריכה לדווח על כל הכנסותיך בשנת המס לצורך ביצוע תאום המס.

    תגובה

איך מתמודדים עם כל המיסים האלו? מע"מ, החזרי מס הכנסה, מס שבח, מיסוי מקרקעין, מס רכישה. על כל אלו ועוד אתם מוזמנים לשאול בפורום מיסים.