לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ללא

מענה בלתי תקין מצד קרן הפנסיה

לאחר הליך משפטי ארוך, הנמשך שנים הקרן בקשה שיוגשו לה טפסי תביעה (מדובר בתביעה לאכ"ע) , בהצהירה כי נראה שהכספים האלה מגיעים לעמית הנכה. אלא שלאחר שטפסי התביעה הוגשו לקרן, משך כמעט חצי שנה הקרן מצהירה כי היא אוספת את התיק הרפואי של העמית. פניה לקרן כי משך הזמן בו היא מצהירה כי היא אוספת תיק רפואי אינו תקין וכי טיפולה הבלתי תקין בעניינו של העמית אצלה הינו עניין ממושך וכי ככל שתמשיך לטפל בדרך בלתי תקינה זו יוגש נגדה תלונה לגורמי הביקורת ו/או לערכאות הניבה מענה מצד פניות הציבור של הקרן כי כל הטענות הועברו לפניות הציבור אצלה וכי פניות הציבור ישיבו בעוד 30 יום ולא פחות. האם תשובת הקרן הינה תקינה? 1) הפניה לקרן מוענה לעו"ד מהמח' המשפטית של הקרן (שייצגה הקרן בהליך שהתקיים בעניין העמית ואשר טפסי התביעה שהוגשו מוענו אליה ועוד..) האם ייתכן שאני אפנה לעו"ד הנ"ל מהמחלקה המשפטית וזו תתעלם ובמקום זאת יגיבו מפניות הציבור? 2)האם הקרן רשאית במקום לענות לגופו של עניין להמשיך לעכב בעוד 30 יום כפי שעשתה? תודה

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות ביטוח סיעודי