בקשה לביטול קווים שלא בוצעה - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • מיכל וקנין

    נשלח ע"ימיכל וקנין 13:51, 10 באפריל 2013

    לפני שנה ביקשתי לנתק 3 קווים שהיו ברשותי , במרכז שירות של פלאפון בתלפיות בירושלים , לפני שבועיים נודע לי שבקשתי לא בוצעה ובמשך שנה כמעט אני חוייבתי על הקווים הנ"ל, ובפלאפון כבר שבועיים רק דוחים אותי בתשובות לא ברורות , ביקשתי מהם שישלחו לי במייל את הטופס שחתמתי עליו ואת החשבוניות ששילמתי עד עכשיו בכדי שאדע בכמה חייבו אותי , ולדעת כמה צריך לזכות אותי, גם את זה הם לא עושים למרות שהם אומרים ששלחו , זה לא נעשה , אודה לכם אם תייעצו לי מה לעשות. אני מרגישה מרומה ושגנבו אותי , זה לא מה שאני חשבתי שחברת כמו פלאפון תעשה .

    השב
  • 14:51, 10 באפריל 2013

    אני מציע, שתשלחי אליהם מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, ותקצבי להם זמן כדי לתתת לך מענה ענייני.

    אם לא יעשו כן בתוך אותה תקופה, אתה יכולה להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).