סלקום - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • יוסי

    נשלח ע"ייוסי 14:22, 1 במאי 2013

    שלום שמי יוסי אני בעל עסק ומנוי בסלקום הכנסתי את המכשיר שלי ( סמסונג גלאקסי 1 ) לתיקון כבר 4 פעמים על אותם תקלות וכל פעם המכשיר חוזר אלי עם אותם התקלות ממש כאילו לא נעשה בו כלום הבעיה העיקרית היא שלא שומעים אותי ובעקבות כך לקוחות לקוחות מתייאשים מלדבר איתי ומנתקים אני מפסיד ככה לקוחות יש עוד כמה בעיות אבל הדף לא יכיל אותם . מה ניתן לעשות האם ניתן לתבוע אותם ( סלקום ).

    השב
  • 15:45, 1 במאי 2013

    על פניו - התשובה היא בהחלט.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).