שאלה - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • ברק

    נשלח ע"יברק 19:15, 9 במאי 2013

    שלום, לפני כ-3 חודשים הצטרפתי למבצע של חברת פלאפון ל-3 חודשי ניסיון בחינם. במעמד החתימה במרכז בר"ג הוסבר לי כי לאחר תום התקופה (סוף אפריל) אתחיל להיות מחוייב ולא הדגישו שום פרט אחר מהותי. לאחרונה הבנתי שחוייבתי עבור 3 חודשים ולאחר חודש של טרטורים מול החברה הסתבר היום כי קיים סעיף למטה האומר שאם לא אדבר לפחות 50 דקות לא אזכה בהטבה. האם הנושא חוקי למרות שלא הודגש במעמד החתימה והוא מהווה תנאי עיקרי להטבה (והוא אמור לשרת את הלקוח)? תודה מראש.

    השב
  • 19:50, 9 במאי 2013

    לפי התיאור קיימת לך הן עילה של הטעיה והן עילה של התנהגות חסרת תום לב של חברת הסלולאר: על פני הדברים אין לה עניין אם תדבר או לא. יש לה עניין בתשלום, ולא בניצול זמן האוויר. עם זאת, כדי להביע דעה ברורה יותר יש לראות את ההסכם.

    תגובה
  • 15:36, 21 במאי 2013

    תודה על המענה המהיר, העליתי את הנספח לרשת והקפתי את הסעיף הרלוונטי באדום (בלינק מטה), מה דעתך?

    תודה.

    https://www.yousendit.com/download/WFJYRE9sUnI4NVUxZXNUQw

    תגובה
  • 15:45, 21 במאי 2013

    הצגת רק דף אחד מההסכם. זה לא מספיק. אני צריך לראות את כולו. שלח לי במייל, בבקשה.

    תגובה
  • 18:27, 22 במאי 2013

    בעקבות שליחת מכתב תלונה למחלקת פניות הציבור בחברה, חזר אלי כעת נציג שהתנצל על ההתנהלות והגביה המיותרת והבטיח לזכות אותי.
    סיכמתי אתו שאקבל את הסיכום בכתב כולל מכתב זיכוי.

    תודה על הסיוע המהיר והמועיל.

    ברק.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).