חברת סלולר התחילה לחייב אותי שוב למרות שסיימתי לשלם - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אריק

    נשלח ע"יאריק 10:47, 9 ביוני 2013

    קניתי מכשיר דרך חברה סלולרית עם התחייבות ל-36 חודשים לפני יותר משנתיים. מכיוון שביקשתי לעבור חברה ולהתנתק לגמרי מהחברה שבה קניתי את המכשיר שילמתי להם בבת אחת את הסכום שאמרו לי שאני עוד חייב להם. קיבלתי קבלה על הסכום ששילמתי. 3-4 חודשים (אולי יותר) אחרי ששילמתי את כל הסכום אותה חברה התחילה לחייב אותי שוב. לא הבנתי למה, חזרתי אליהם ושאלתי ואז אמרו לי שהסכום שאז גבו ממני הוא לא הסכום המלא שאני צריך לשלם על המכשיר ושאני חייב עוד 280 ש"ח. האם מותר להם לעשות דבר כזה? לחייב אותי מס' חודשים אחרי כן מבלי ליידע אותי שאני עדיין חייב להם כסף ופתאום להיזכר שהסכום ששילמתי בזמנו הוא לא הסכום הנכון. האם מותר להם לעשות כזה דבר?

    השב
  • 11:30, 9 ביוני 2013

    ההתנהלות נשמעת בהחלט בלתי תקינה.

    תגובה
  • 11:32, 9 ביוני 2013

    אז מה באפשרותי לעשות? הם מחייבים אותי כל חודש ל-10 חודשים הקרובים

    תגובה
  • 12:42, 9 ביוני 2013

    להודיע לחברת כרטיסי האשראי להפסיק את הגבייה הזו או להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).