הטרדה מחברת הוט - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • גארי ל

    נשלח ע"יגארי ל 19:25, 1 ביולי 2013

    התנתקתי משירותי הוט, כמה ימים לאחר איסוף הציוד קיבלתי טלפון וסירבתי לחזור. היום מהבוקר קיבלתי כמה 5 טלפונים מנציגי קישרי לקוחות, כל אחד אומר שהוא יודע על השיחות שהיו היום אבל בכל זאת הוא רוצה להציע לי מבצע להחזיר אותי. בכל שיחה אמרתי שאיני מעוניין ויפסיקו להתקשר אליי. את ה3 הראשונות קיבלתי בהבדל של חצי שעה ואחרי כמה שעות עוד 2 שיחות. האם יש כאן עילה לתביעה על הטרדה?

    השב
  • 19:27, 1 ביולי 2013

    ייתכן מאוד שכן. אם היתה בקשה מפורשת להפסיק להתקשר, עושה רושם שהמשך הטלפונים מהווים הטרדה. מומלץ לתעד כל שיחה כזו.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).