החלפת סלון שסופק לחדש. - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אולה

    נשלח ע"יאולה 23:24, 15 ביולי 2013

    סיפקו לנו סלון בייצור לקוי. החברה הסכימה להחליף את הסלון לחדש, ודורשת ממני לשלם את הובלה בסכום של 400 ש"ח, שבפעם הראשונה של הספקה והרכבה כבר שילמתי. האם אני צריכה לשלם שוב? האם החברה צריכה להמציא לנו ניירות על היצרן וארץ הייצור של הסלון? אין לי שום מסמך שמעיד על זה שהוא מיוצר באיטליה (זה משה סוכם בזמן הקניה).? תודה.

    השב
  • 08:40, 16 ביולי 2013

    אם היה פגם בסלון הראשון, אין עליך לשאת בתשלומים נוסים, כמובן.

    וכמובן שזכותך לקבל את מלוא פרטי הייצור.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).