תביעה או דרישת פיצויים - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • רביד

    נשלח ע"ירביד 12:23, 5 באוגוסט 2013

    לפני כשבועיים ביצעתי מנוי טריפל בחברת הוט. כיום, במשך כשבועיים ישנן תקלות חוזרות ונשנות בטלויזיה. דיברתי עם מספר רב של יועצי שירות טכניים ונשלחו אליי כמה טכנאים ואף אחד לא הצליח לטפל בתקלה. מיותר לציין שהעניין גבה ממני זמן ,תסכול, עצבים ועוגמת נפש רבה..שאלתי היא אם עדיף לדרוש פיצוי ואם כן אז על סך כמה? (מהו סדר הגודל בהתחשב בפרק הזמן) או להיכנס לתביעה משפטית כנגדם תודה מראש

    השב
  • 22:32, 5 באוגוסט 2013

    ראשית, על הבעיה להפתר. אם לא - עליך להחליט אם את נשארת לקוחה שלהם או לא.

    רק אח"כ תוכלי להעריך את מידת הנזק שנגרם לך, ואטז ניתן יהיה לנהל איתם מו"מ אודות הפיצוי. אם הוא לא יסתיים לשביעות רצונך, תוכלי להגיש תביעה מתאימה.

    גובה הסכום אינו נתון ל"מחירון כלשהו". אין קריטריון אחיד להערכה של גובה הנזק מהסוג שאת מתארת (נזק לא ממוני כמו עוגמת נפש, עצבים וכד'). עניין של מו"מ או של פסיקה של בית המשפט.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).