בהמשך לשאלתי מאתמול - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • רביד

    נשלח ע"ירביד 12:05, 6 באוגוסט 2013

    הבנתי שיש בעיות פנים ארגוניות בחברת הוט וכתוצאה מכך יש הרבה לקוחות שנפגעו..אני מעוניין להצטרף לתביעה ייצוגית ואני מניח שמתנהלת כזו כנגדם..איך אני מברר זאת? מהו ההליך? והאם ניתן לדרוש זאת בנוסף לדרישה לפיצוי? תודה מראש

    השב
  • 06:56, 7 באוגוסט 2013

    לתביעה ייצוגית לא מצטרפים. הייצוג, אם הבקשה לאישור התביעה כייצוגית מתקבלת, הוא אוטומאטי.

    אי אפשר להגיש תביעה נפרדת, אלא אם מודיעים לבית המשפט שבו מתנהל ההליך הייצוגי על יציאה מהקבוצה.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).