מאבק עם אורנג' - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אסף

    נשלח ע"יאסף 13:17, 21 באוגוסט 2013

    שלום אסף ניסיתי לתפוס אותך בטלפון אך יש הודעה שתהיו בחו"ל עד ה 27/8. כשתחזור נוכל לדבר?

    השב
  • 12:39, 27 באוגוסט 2013

    כמובן

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).