שירות איתותים - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • ארתור

    נשלח ע"יארתור 22:48, 13 בנובמבר 2013

    לום, נרשמתי לקורס שוק הון ומטח במכללה קטנה במרכז, עבור תשלום על הקורס קיבלתי שירות איתותים לחצי שנה ללא תשלום נוסף. הקורס התחיל בחודש מאי כלומר השירות איתותים מגיע לי עד 23/11/13. בחודש אוגוסט התקשר אלי נציג מהמכללה והציע לי להצטרף לשירות האיתותים במחיר מוזל לשנה, כלומר מה 23/11/13 עד 23/11/14. אני הסכמתי והצטרפתי. מאז עברו 3 חודשים ושילמתי כבר 3 תשלומים, המצב השתנה קניתי רכב ואין לי כסף להשקיע ולכן התקשרתי למכללה בדרישה לבטל את שירות האיתותים ולקבל החזר כי הרי עוד לא התחלתי לנצל את השירות בתשלום שאמור להתחיל רק ב 23 לחודש, המכללה מסרבת לבטל את העסקה ואני כבר לא מדבר על החזר התשלומים ששולמו אלא על ביטול שאר התשלומים. מה ניתן לעשות בנידון? והאם אני יכול לבקש מחברת האשראי להפסיק לשלם להם את החיובים הנותרים?. חשוב לציין שכשהתקשרתי למכללה לבטל את העסקה הם אמרו לי שזה בהתחיבות לשנה, דבר שלא נאמר לי.... יש לי שיחה מוקלטת איתם ואין שם שום מילה על התחייבות מהצד שלי... תודה רבה על העזרה

    השב
  • 06:53, 14 בנובמבר 2013

    אתה יכול לפנות לחברת כרטיסי האשראי ולבטל את המשך החיובים. לא בטוח שאכן בסופו של דבר החיובים יעצרו.

    במקרה כזה תצטרך להגיש תביעה לשם השבת כספיך.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).