ביטול עיסקה אירוע שבת חתן במלון - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אלי ביתן

    נשלח ע"יאלי ביתן 07:38, 18 בנובמבר 2013

    שלום רב . ברצוני לדעת מה הדין בענין זה . בתאריך 16.10.13הזמנו 25 חדרים במלון בירושלים דרך סוכן . לתאריך 3.1.14 .שילמנו מיקדמה בת 10,000 ש"ח .יש לציין שלא חתמנו על שום הסכם . ב3.11.13 החלטנו לבטל עיסקה זו. התקשרנו לסוכן והוא אמר לנו שאנחנו צריכים לחכות למנהל והוא ידאג לנו לכסף בחזרה .עברו שבועים ועדין לא קיבלנו את הכסף . מה הדין בענין זה . תודה מראש .

    השב
  • 23:57, 18 בנובמבר 2013

    יש זכות לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום ביצועה (בכפוף לדמי ביטול מסויימים). פספסתם את המועד מעט, ולכן אתם תלויים ברצונו הטוב של הספק.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).