שירותי תוכן - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • בלה

    נשלח ע"יבלה 12:00, 19 בנובמבר 2013

    שאלה לתשובת עורך דין אסף שילה, ראשית השאלה שלי ממש דומה למקרה של מאיה, נראה לי שהמקרה שלי דומה וכנראה כל אזרח במדינת ישראל קיבל מכתב מאיים ודרישה מעורך הדין . כיצד אם כך בודקים את "נוסח ההתחייבות לה הסכמת , אם בכלל " על פי תשובתך מטה, האם ראוי ואו כדאי להתחייס למכתב שהגיע בדואר רגיל וכנראה בגין שרותים לפני 3 שנים תודה

    השב
  • 14:10, 19 בנובמבר 2013

    השאלה אם כדאי להתייחס לדרישה שאינך מבינה את פשרה היא שאלה טקטית: האם להתעלם ולקוות שהדורש ישכח מהעניין או להתייחס לגופו של עניין. קשה לי לתת לך עצה בעניין.

    מבחינה משפטית - זכותך בהחלט לדרוש את האסמכתאות לדרישה הכספית ממי שמעלה כנגדך דרישה כזו.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).