מעבר בין ספקי תקשורת - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • ענת

    נשלח ע"יענת 16:06, 5 בינואר 2014

    שלום רב, הצטרפנו כמנויים בחב' תקשורת לשירותי אינטרנט/ תמסורת לאחר כניסת החוק (6/12) והחשבונית הממוצעת היא מעל 5,000 ש"ח. אגב אנחנו לקוח עסקי (אם זה משנה במשהו). א- האם אני נחשבת לקוח חדש ולכן אין את המגבלה של ה-5,000 ש"ח או שלגבי כל הלקוחות קיימת מגבלה זו? ב- במידה ואנו לא יכולים לצאת, האם חל עלינו עניין הקנס של ה- 8% או שפשוט עלינו למלא את תקופת הלחוזה ולהשאר כבולים לאותה חברת תקשורת? תודה, ענת

    השב
  • 09:35, 6 בינואר 2014

    ההגבלה על קנסות היציאה היא רק ללקוחות אשר ממוצע החשבונות החודשי שלהם הוא מתחת ל- 5,000 ש"ח. לאחרים - לפי הקבוע בהסכם.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).