מכתב נקיטת הליכים משפטיים מהוט מובייל . - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • עומר

    נשלח ע"יעומר 10:26, 18 בנובמבר 2014

    שלום בחודש מאי עזבתי את חברת הוט מובייל אחרי שהייתי לקוח שלהם . קיבלתי מכתב מהחברה שיש לי חוב אצלהם אז התקשרתי לשלם אותו , (החוב היה על חודשים מרץ אפריל ) בחודש אוגוסט להפתעתי קיבלתי מכתב הביתה של נקיטת הליכים משפטים בגלל חוב הקיים לי אצל הוט מובייל . לאחר שדיברתי במשך חודשיים עם משרד העורך דין שמחזיק את התיק הוסבר לי שהחוב הוא מחודש ינואר . אני לא מבין איך זה הגיוני שאדם שעוזב את החברה ומתקשר לשלם את חובו בחודש מרץ אז נשאר לו חוב מחודש ינואר . הסברתי את זה למשרד העורך דין והיא אומרת לי שזאת בעיה שלך ואתה צריך להסתכל על המכתבים שאתה מקבל מהוט מובייל בכתובת האימייל . יש לציין שאכן קיבלתי כזה מכתב , אבל האימייל הזה לא בשימוש אצלי , ויותר מזה לא הייתי לקוח שלהם ברגע שנשלח המכתב . האם כדאי לי לעשות עם זה משהו ולהתעקש שלא לשלם ? או שעדיף להיות "פראייר" אבל לא להתחיל תהליכים שאני יכול לשלם בהם יותר ? תודה מראש .

    השב
  • 22:55, 27 בדצמבר 2014

    שלום רב
    האם זה בסדר שאחרי ניוד קו טלפון ביתי כולל אינטרנט אני מחויב בתשלומים עבור אינטרנט במשך 4 חודשים נוספים בתענה שלא הודעתי על ניתוק?

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).