'טאבלט חינם'- אורנג' - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • עדי

    נשלח ע"יעדי 18:14, 16 בדצמבר 2014

    לפני כשנה צלצלה אלי נציגת שירות לקוחות של חברת אורנג' אשר עדכנה אותי כי מתוקף היותי לקוחה במועדון ONE, עליתי בהגרלה וזכיתי בטאבלט חינם. כל שאלותי בנוגע למדוע ערכו הגרלה ומדוע דווקא אני נענו בצורה הגיונית למדיי אשר הניחה את דעתי אף על היותי חשדנית מטבעי. למרות שמגיע לי טאבלט חינם וזכיתי בהגרלה, לא מיהרתי להענות להצעה מפני שאין לי כל שימוש בטאבלט ושנית, לא האמנתי שזה באמת ללא עלות ולכן שאלתי אותה בכל הוריאציות האפשריות מה העלות אשר אצטרך לשלם והיא כמובן ענתה שללא תשלום, חיני חינם. כיום, לאחר שעזבתי את החברה מחייבים אותי עבור הטאבלט- כך טוענים כי סוכם איתי - מה שלא היה ולא נברא! האם עוד מישהו נתקל בבעיה דומה? אשמח לסיוע מה באפשרותי לעשות. תודה!

    השב
  • 13:25, 26 ביולי 2015

    גם אצלי קרה רציתי להגדיל את התוכנית שלי מ45שקל לסכום גדול בפרטנר היצועו 99שקל עים טבלט לתקופה של שנה וחצי עים התחיבות חתמתי כמו טמבל בחשבונית הרישונה גיליתי שזה על 3 שנים ואז ביקשתי לבטל העסקה וביקשו על טבלט קרוב ל1800 שקל שלמתי לצאת לפי דעתי טבלט 7אינץ לא עולה יותר 1000 שקל בועז

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).