חיוב תעריף מופרז בהוט מובייל במהלך שהיה בהונג קונג - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שלום רב, לתבוע את הוט מובייל

    נשלח ע"ישלום רב, לתבוע את הוט מובייל 23:26, 22 בפברואר 2014

    שלום רב, במהלך שהותי בהונג קונג , נאלצתי לפתוח את המכשיר כדי להתקשר לחו"ל מאחר ועסקה שרציתי לבצע לא יצאה לפועל חברת כרטיסי האשראי חסמה את הכרטיס באופן זמני (זה מה שהם תמיד עושים לי בחו"ל אני טס תדיר ולרוב משתמש בסקייפ) למעט העניין הזה הקפדתי שהטלפון יהיה במצב טיסה, לפעמים זה משתחרר כולם מכירים את זה שבאייפון זה יכול לקרות וקיבלתי שתי הודעות חיוב כל אחת בגובה 250 ש"ח , דיינו 500 ש"ח ושהמכשיר חסום ע"י חברת הסלולר. (בשלב הזה ניתקתי את הסים קארד) במייל קיבלתי הודעה שהם גובים ממני 1600 שח בגין גלישה בחו"ל. (לא גלשתי בטלפון) אני רותח על חברת כרטיסי האשראי שבאמצע עיסקה גדולה בחנות אפל (מעל שלושת אלפים דולר) עשו לי כזה בארדק השפלה ובושה מול המוכרים, שהציעו כי אין לי אולי מסגרת (יש לי מסגרת של מעל עשר אלף דולר לכרטיס, אני איש עסקים קטן בינוני) והדבר השני זה הגזל של חברות הסלולר שמעבר לחסימה הרשמית, המשיכו לחייב בגין כל MB משרד התקשורת כבר לא עושה רושם שהוא מנחית יד ברזל כמו כחלון על חברות הסלולר השאלה מה אומר החוק, על כמה לתבוע, ואיך לתבוע. והאם בכלל הפניה שלי מוצדקת. תודה על התשובה והיחס מראש

    השב
  • 23:48, 22 בפברואר 2014

    מצאתי את הכתבה הזאת היא נכנסה לתוקף שבועיים אחרי המקרה שלי
    http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=19979
    השאלה מה היה מקובל משפטית עד התאריך שלי????

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    18:33, 27 בפברואר 2014

    שלום,
    לאור הכתוב ולהבנתי, פתחת את המכשיר ולעיתים המכשיר השתחרר. לא פירטת מתי שהית בהונג קונג אולם ההוראה החדשה נכנסה לתוקף ביום 18.2.2014.
    המלצתי הינה כי תפנה אל חברת הסלולר במכתב בדואר רשום ופרט טענותיך ואת נסיבות המקרה.
    בהתאם לתגובתה של חברת הסלולר ובמידה ותגובתה לא תהא לשביעות רצונך תוכל לבחון פנייה אל בית המשפט.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.