שאלה בקשר לחיוב חברת הסלולאר יותר ממה שהובטח - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אהרון

    נשלח ע"יאהרון 16:41, 23 בפברואר 2014

    שלום רב, לפני כחודשיים וחצי עברתי לחברת פלאפון כי הובטח לי מסלול של 59 ש"ח ללא הגבלה. אחרי 3 שבועות עזתי אותם, ואחר כך כשקיבלתי את החשבון הסופי ראיתי שחוייבתי אומנם יחסית על ה 3 שבועות בהם הייתי ברשת, אבל לא לפי מחיר של 59, אלה לפי מחיר יחסי ל 135 ש"ח, אחרי כמה שיחות איתם לא רוצים לזכות אותי, שאלתי היא מה יש לעשות במקרה כזה? תודה מראש ושבוע טוב

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    18:39, 27 בפברואר 2014

    שלום
    במידה ויש לך אסמכתאות לסיכום העסקה ביכולתך לשלוח מכתב אל החברה ולפרט טענותיך.
    לאור הבנתי את הכתוב, נראה כי הסכום נמוך מהסכום המינמלי אשר ניתן בגינו להגיש תביעה בבית משפט.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.