אי תיקון מכשיר באחריות. - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איליה

    נשלח ע"יאיליה 08:10, 7 במרץ 2014

    שלום. לפני חודש שמתי את המכשיר של ההורים שלי שנרכש באחת הסניפים הנקודה האדומה לתיקון(המכשיר נרכש באוקטובר והוא באחריות), יש לציין שהמכשיר לא נפל ולא היה במים וזו בעיה במיקרופון מהיום הראשון של הרכישה. אחרי 3 שבועות שהתקשרתי כמה פעמים למוקד הארצי שלהם וביקור בסניף עצמו התקשרו אליי מהמעבדה ואמרו שאין להם יכולת להשיג את החלק שצריך להחליף והם שולחים אותו כך בלי לתקן(אמרו שיכול לקחת חודשיים-שלוש עד שיגיע החלק) יש לציין כשהובא המכשיר לסניף פעם ראשונה לתיקון לא דאגו אפילו לתת מכשיר חילופי הטענה שאין.... אשמח לדעת אם אני יכול לתבוע את החברה. תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:06, 10 במרץ 2014

    שלום איליה
    לאור ובהתאם לכתוב, המלצתי הינה כי ראשית תפנה במכתב בדואר רשום אל החנות ופרט את נסיבות המקרה. במידה ותגובת החנות לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות בין היתר לאור כך שלפי טענתך, מכשירך לא תוקן על אף האחריות, לאור הזמן שהמכשיר שהה בחנות ולאור כך שלא קיבלת מכשיר חלופי.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.