תביעה על פלאפון מחודש - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דגנית אזולאי

    נשלח ע"ידגנית אזולאי 12:48, 30 במרץ 2014

    הגשתי תביעה בתביעות קטנות כשגילתי שהנייד שלי לא חדש כמו שטענו שמכרו לי, אחת הדרכים היתה הסוללה הלא מקורית, המטען שקיבלתי הוא של גלקסי 1 או 2 ולא 3 כמו שקניתי והיה בפנים לכלוך כשהשוותי לפלאפון כמו שלי שנקנה לפני שמתי לב שהוא נראה הרבה יותר חדש, מה שגרם לי לחשוד ולברר, אחרי הגשת התביעה גם המסך התנפץ לי וכשהחלפתי , בחנות אחרת , השוותי את מספרי הIMEI ,והוא כצפוי, לא זהה, גם התקשרתי לחברת פלאפון שאמרו לי שהפלא נמכר דרכם ולא יכולים להגיד לי עוד. בעל החנות הגיד "מכתב הגנה" שבה הוא מכחיש ההההכל, שהסוללה כנראה נשארה בטעות כשהוא הכניס אותה להעביר זכרונות, ש"נזכרתי חצי שנה אחרי" שקניתי והלכלוך והשריטות הן מבלאי סביר שלי , והוא טוען שהוא משווק מורשה של פלאפון סלקום ו012, מה שמצדיק את העובדה שזה נמכר לו דרך פלאפון (אני בספק) , דבר נוסף שציינתי הוא שכששילמתי 1000 במזומן ו850 באשראי קיבלתי קבלה רק על ה850 , הוא טוען שנמסרו לי 2 קבלות ,והמערכת הממוחשבת שלו אינה מאפשרת גישה לקובץ של שנת 2013 עקב סגירת שנה ,ואין בעיה לספק לי קבלה ידנית על כל הסכום... מעבר לזה שכל אלו נשמעים לי תרוצים הזויים ואני משוכנעת שאני צודקת, באילו עוד דרכים אני יכולה להוכיח למול השופטת? יש לי דיון באוקטובר ואני לא יודעת לדבר במונחים מקצועיים כמו שהוא יכול, ואני לא בטוחה שהשופטת אפילו מבינה בזה מספיק, מה שמטריד אותי במיוחד הוא שהוא עוד מבקש לדחות את התביעה ולחייב אותי בהוצאות, ... איך ממשיכים מפה?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    16:50, 22 באפריל 2014

    שלום דגנית
    מאחר ונקבע דיון בתביעה שהגשת אזי עליך להסתמך על הטענות שהעלת בכתב התביעה ועל הנספחים שצרפת.
    בית המשפט פוסק על סמך הנתונים המצוים בפניו.
    איני בקיא בפרטי המקרה ומשכך איני יכול להגיב על הטענות שהעלת מלבד העובדה שאילו טענות ראויות לבדיקה אשר עליך להוכיחן בפני בית המשפט.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.