חיוב שלא צווין לפני - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שליו

    נשלח ע"ישליו 13:43, 31 במרץ 2014

    לפני כחודש וחצי הייתי בחברת אורנג ושילמתי 169 שקל על חבילה שכוללת בתוכה 10 גיגה אינטרנט עם הסבר שאחרי ש10 גיגה תגמר החבילת גלישה והאינטרנט יואט בלי שום תזכיר לחיוב נוסף, ווידתי עם נציגת שירות שכאשר האינטרט יגמר אני לא יחוויב והאינטרט רק יואט והיא אשרה את דברי, הרגע נודע לי שחייבו אותי ב600 שקלים על חריגה באינטרנט, שניסתי לדבר איתם הם לא מוכנים לדון ולא להוריד מהסכום מה ניתן לעשות?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:00, 22 באפריל 2014

    שלום שליו
    האם קיים תיעוד כלשהו לסיכום עם נציגת השירות?
    בכל מקרה, המלצתי הינה כי תפנה אל החברה במכתב בדאור רשום עם אישור מסירה ופרט את נסיבות העניין ואת טענותיך. במהלך העלאת טענותיך פרט באופן מדוייק ככל האפשר את השתשלות העניינים דהיינו מועדי שיחות עם נציגי השירות, הסיכומים שנערכו בינכם וכו'.

    בהצלחה.

    תגובה
  • 16:38, 12 במאי 2014

    שליו - האם תוכל לשלוח את החשבונית שבו חיוב היתר על החריגה באינטרנט ?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.