זיכוי משירות אינטרנט - שנמכר לעולה חדשה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יסקה

    נשלח ע"ייסקה 21:40, 18 באפריל 2014

    שלום, אני עולה חדשה. אני מנוייה לשיחות טלפון של 012 מובייל. בחודש אוקטובר 2013 התקשר אליי נציג כדי לעדכן את חבילת הטלפון. לאחר מספר חודשים שמתי לב שהתחילו לחייב אותי גם בשירות האינטרנט של 012 סמייל. באותה שיחה (לטענת חברת האינטרנט 012 סמייל) הוצע לי מנוי אינטרנט ביתי. אני לא זוכרת דבר כזה - אבל טענת החברה שבהקלטה (סירבו להשמיע לי אותה) ניתן לי שם משתמש וסיסמא וכן אישרתי את ההסכם על ידי מתן תעודת הזהות שלי ואמצעי התשלום. מכיוון שתוכנית הטלפון התעדכנה אז כנראה שהסכמתי. אך לא הבנתי שאני מנויה כעת גם לאינטרנט הביתי (הייתי בזמנו לקוחה של חברת נטוויזן ולא תיכננתי לעבור). לא ביצעתי שימוש באינטרנט של 012 מובייל ולא הפעלתי אותו כלל ולא קיבלתי חשבוניות לשירות. וכן השיחה בוצעה ביוזמת החברה ולא בעקבות פנייה שלי. מדובר בחיוב במשך כ 3.5 חודשים. מה שמסתכם בכ 70 ש"ח. זה אמנם מעט אבל במצבי כל שקל נחשב. כעת התוכנית מבוטלת ואני רוצה לקבל זיכוי על החודשים שלא השתמשתי. מה עליי לעשות? תודה רבה!

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:33, 22 באפריל 2014

    שלום
    לאור הכתוב, המלצתי הינה כי תפני אל החברה המכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, פרטי את נסיבות המקרה ואת טענותיך ואת דרישתך להחזר כספי במטרה להגיע לעמק השווה עם החברה.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.