קיבלתי חיוב ולא קבלתי שירות מ 012 מובייל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מלי חדד

    נשלח ע"ימלי חדד 20:34, 23 באפריל 2014

    שלום,לפני 5 חודשים רציתי לנייד את מספר הטלפון שלי ל012מובייל הגיע לביתי שליח עם סים שלא התאים לנייד שלי והלך ואמר שיהיו איתי בקשר והלך לאחר זמן מה התקשרה אליי נציגה מטעמם ואמרה שהייתה טעות ושהם ייצרו איתי קשר בהמשך לתיאום שליח עם סים מתאים. לאחר יומיים שלושה שלא שמעתי מהם התקשרתי אליהם לפשר הדבר והם לטענתם לא יודעים דבר מהעניין ושמי או תעודת הזהות אינם מופיעות במערכת שלהם וכשהבהרתי להם כי איני מעוניינת בבעיות בעתיד נאמר לי על ידי נציגה מטעמם כי כל עוד לא הוכנס סים של 012 מובייל לנייד שלי אני לא יחויב לדבריה ולאחר זמן מה לא רק שחויבתי לשלם להם על שירותים שניתנו לי לכאורה אלא גם קבלתי מכתב התראה מעו״ד לתשלום החוב . מה עלי לעשות ? תודה מראש מלי חדד

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:48, 24 באפריל 2014

    שלום מלי
    לאור הכתוב, המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לעורך דין. פרטי את נסיבות המקרה ואת השתלשלות העניינים המפורטת ככל הניתן.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.