הצתרפות לגולן טלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מיכאל

    נשלח ע"ימיכאל 15:35, 27 באפריל 2014

    הצתרפתי לגולן טלקום ב14 לאפריל, וביקשתי משלוח רגיל (דואר רשום), כך שסה"כ עלות "התחברות" תהיה 49 ש"ח. כשבדקתי חיוב כמה ימים אחרי, גיליתי שחויבתי ב-99 ש"ח. כשהתקשרתי לשרות לקוחות, נאמר לי שהזמנתי משלוח דרך UPS. אני לא הזמנתי משלוח UPS, וביקשתי הזחר של 50 ש"ח על דבר שלא הזמנתי, קיבלתי תשובה שכיוון שאני לא יכול להוכיח את זה, אז לא אקבל זיכוי. אז ביקשתי לבטל את העסקה, ולפי חוק ביטול עסקאות שנעשו מרחוק, לקבל החזר מלא. לזה קיבלתי תשובה, ששילמתי 49 ש"ח בגין דמי טיפול לוגיסטי בכרטיס הסים, ואילו משלוח UPS כרוך בעלות נוספת של 50 ש"ח, כך שלא הקבל שום כסף חזרה, אפילו אם אבטל. רציתי לשאול האם אני צודק, ואם כן - מה עליי לעשות. תודה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:45, 30 באפריל 2014

    שלום
    לאור הכתוב, המלצתי הינה כי תשלח מכתב אל החברה ופרט את השתלשלות העניינים ובכלל זה את העובדה שלא סוכם על משלוח
    ups

    ביכולתך לבקש מהחברה שתספק לך את תיעוד שיחת ההצטרפות אשר תוכיח שסוכם כדבריך.
    בהצלחה.

    תגובה
  • 14:28, 30 באפריל 2014

    שכחתי לציין שעשיתי הזמנה דרך אינטרנט. כך שאין באמת הוכחה האם הזמנתי UPS או לא.
    ז"א ש:
    1. או אני טעתי בהזמנה ובמקרה סימנתי UPS, למרות שלא חושב כך (בד"כ אני לא עושה טעויות, ועשיתי הרבה הזמנות באינטרנט), וכסכום חיוב סופי לא היה מוצג אחרי הכנסת פרטי כרטיס אשראי.
    2. או שהייתה בעיה/מצליח במערכת שלהם ש"דחפו" לי UPS.

    לסיכום - אחרי הרבה שיחות איתם, נאמר
    1. שלא אקבל זיכוי על UPS (כי רשום שהמנתי, ואין באפשרותי להוכיח ההפך)
    2. לא יכול לקבל סכף בגין ביטול, כי אפשר לעשות זאת רק תוך 24 שעות
    3. ז"א אופציה יחידה - להמשיך בשימוש (כי כבר שילמתי 99 ש"ח ולא אבלק שום דבר חזרה)
    4. (דא"ג סים מ-UPS עדיין לא קיבלתי קי הם מביאים אותו לכתובת הבית, שאף אחד לא נמצא שם ביום)

    אין לי מה לעשות...

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.