חיוב לא מוצדק - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נילי

    נשלח ע"ינילי 11:56, 13 במאי 2014

    ברשותי שני קוים סלולאר של חברת הום סלולאר, ובני הקטן קיבל חיוב לשיחות לחול על פי טענתם, קיבלתי חיוב מוגזם ומופרך בעוד שבני לא התקשר לחול. ביקשתי פירוט שיחות ולא מופיע בהם שיחה לחול והם לא מוכנים לתת לי את הטלפון אליו חויג לחול על פי בקשתי , גם חשבוניות לא נשלחות אליי מטעמם אפילו שביקשתי במייל או בדואר, כמו כן , ביקשתי אני לפתוח את הקו שלי לשיחות לחול לאור נסיעתי ואמרו שלא ניתן ועליי לקנות כרטיס לחול. כאמור בעת התחברותי אליהם ביקשתי לחסום לספקי תוכן, וכן לשיחות לחול. החשבון מוגזם ולא צודק מה עליי לעשות?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    18:26, 14 במאי 2014

    שלום
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה , פרטי את כל טענותיך באופן מפורט והעלי על הכתב את בקשותיך.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.