סלקום לא מתקנים לי את המכשיר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שירן מושקוביץ

    נשלח ע"ישירן מושקוביץ 20:40, 15 במאי 2014

    שלום רב, יש לי מקרה דומה להדס כאן בפורום. יש לי תכנית של התעשיה האוירית הכוללת ביטוח. שלחנו בעלי ואני את הטלפונים לתיקון (לאחר שנתיים שאנחנו איתם ) והם תקנו לנו רק את שלי ואת של בעלי השאירו כך בטענה שאין אפשרות לתקן את המכשיר. והציעו לי לשלם 500 שקלים בכדי לקבל אותו מכשיר אך מחודש. האם יש לי קייס ללכת לתביעות קטנות איתם? לכל הסיפור הזה יש לצרף כשל בשירות העברנו את הפלאפון לתיקון דרך דינמיקה והם לא נתנו לנו פלאפונים חלופיים כי לא היה להם..יצרנו קשר לברר מדוע לא תיקנו את הפלאפון ונציגת דינמיקה הפנתה לסלקום סלקום לדינמיקה..רק לאחר המתנה של שעה וחצי על הקו ודרישת מנהל הסבירו לי שאין אפשרות לתקן. הייתכן מצב כזה? הרי יש לי ביטוח.. אשמח לתשובה שירו.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:58, 20 במאי 2014

    שלום ישרן
    לאור הכתוב ובמידה ויש לכם ביטוח הרי שכלל, חובת החברה לתקן את המכשיר, יחד עם זאת, יש לבחון את תנאי ההתקשרות בינכם. דהיינו,מה תנאי ההסכם במידה ומכשיר לא ניתן לתיקון והאם סכום של 500 ש"ח תואם את תנאי ההסכם.
    כמו כן, העובדה שנאלצת לחכות שעה וחצי בשיחה עם נציגי החברה אינה תקינה. המלצתי לגבי כך כי תפני אל החברה בדואר רשום עם אישור מסירה, פרטי את טענותיך ובכלל זה את המתנתך לאורך שעה וחצי בשיחה עם נציגי החברה.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.