חברת גולן טלקום מתנהלת בבריונות וגורמת לעוגמת נפש למנויים - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • YISHAY LAMZIN

    נשלח ע"יYISHAY LAMZIN 14:49, 17 במאי 2014

    5/2014היום קרה דבר לא יאומן!! לראשונה בחיי חברת גולן טלקום הערימה עליי קשיים על מנת לשלם את התשלום החודשי... לפני שבוע החלפתי את כרטיס האשראי שהיה ברשותי וזאת מפני שהתוקף של הכרטיס הישן פג. כאשר ניסיתי להחליף את כרטיס האשראי באתר של גולן נתקלתי בהודעת שגיאה. שהתקשרתי לחברת גולן טלקום על מנת להסביר שאין ברשותי את הכרטיס הישן ויש לעדכן למספר כרטיס אשראי החדש. הנציגה התעקשה לקבל את 4 הספרות האחרונות של הכרטיס אשראי הישן שנגנז בבנק בעת החלפתו. שוב ושוב הנציגה התעקשה שחס וחלילה אני לא אדם אחר שרוצה לעשות שינוי בחשבון שלי וחייבת את מספר הכרטיס אשראי הישן. אז אני פונה לגולן ושואל, איזו סיבה יש לאדם זר להתקשר ולהזדהות בשמי ולתת את מספר הכרטיס אשראי שלו על מנת לשלם לי את החשבון? הנציגה הבינה מיד שהנוהל לא הגיוני אך עדיין התעקשה לקבל את מספר כרטיס אשראי הישן שלי. אני פונה לחברת גולן טלקום לקבל את מספר הכרטיס החדש שברשותי על מנת לחייב אותי מידי חודש בגין שימוש בקו.. אך חברת גולן טלקום מסרבת לקבל את אמצעי התשלום החדש בחשד שאני אולי עבריין שרוצה לשנות לי את אמצעי התשלום ולשלם במקומי את החשבון! אז באמת, תהיו רציניים ותקחו כל אמצעי זיהוי אחר בשביל לאמת אותי... עד לרגע זה חברת גולן הולכת לבקש בקשת תשלום עבור שימוש חודשי בכרטיס אשראי שלא קיים ומסרבת לקבל את הכרטיס אשראי החדש....

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:01, 20 במאי 2014

    שלום
    המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של החברה.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.