רוצה שאלה לגבי אורנג' - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אברהם

    נשלח ע"יאברהם 13:25, 18 במאי 2014

    שלום רב, לפני כשלושה ימים ביום שישי בשעה 12 בערך התקשרתי לחברת אורנג' בנוגע לשינוי תוכנית קיימת לתוכנית זולה יותר. לאחר השיחה לקחתי חבילה של 104 שקלים לחודש סיכמנו את ביצוע העסקה עם הנציגה הכל טוב ויפה. ** לאחר כחצי שעה מתקשרת אליי הנציגה שהיא טעתה ברישום העסקה במחשב שרשמה אותי לתוכנית "כשרה" ששאלתי אותה מה זה אומר, היא הודיע לי שזה אומר "שכל גלישה שאגלוש ילווה בחיוב גבוה מאוד במהלך שישיבת כי זה תוכנית לדתיים, אבל בכדי לא לשלם אתזה להצתקשר אלייהם בראשון לחודש כדי שלא יחייבו" אמרתי לה בסדר וניתקנו. בסוף לא היה לי אינטרנט כל שישיבת בכלל התקשרתי למוקד וזה כבר היה מאוחר כי השירות עבד רק לדברים אחרים. מה עושים?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:02, 20 במאי 2014

    שלום
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל החברה בדואר רשום עם אישור מסירה ופרט טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.