תשלום לא מוצדק על שירותי סלולר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דני

    נשלח ע"ידני 21:29, 25 במאי 2014

    שלום רב, אני מרגיש שנעשה עמי חוסר צדק, ושילמתי יותר מדי לאורנג'. אשמח לעצה משפטית. ב19/2/10 שידגתי את המנוי הקיים שהיה לי באורנג' בסלולרי של נוקיה בעלות של 53 * 36 חודשים. ב13/6/11 שדרגתי לאייפון 4 + תוכנית שיחות ללא הגבלה בעלות של 140 * 36 חודשים. (הפסקתי לשלם על המכשיר נוקיה, ולבקשת אורנג' החזרתי אותו לחברה) ב22/7/12 עזבתי את אורנג' והתניידתי להוט מובייל. לאחר שעזבתי לחברה אחרת, התברר לי כי עדיין חוייבתי חודשית על מכשיר הנוקיה 53 שח עד פברואר 2013 , (8*53 =כ 400 שח) אפילו שכלל לא היה ברשותי. וחוייבתי על מכשיר האייפון 140 שח בחודש, עד עצם היום הזה, למרות שהתשלום כלל גם את המכשיר וגם את תוכנית השיחות. בס"ך יוצא ששילמתי על מכשיר נוקיה 400 שקלים כאשר בכלל לא היה ברשותי. ועל מכשיר האייפון מעל ל5000 שח, כאשר המחיר שלו באותה תקופה היה מתחת ל4000 - משמע שילמתי על תוכנית כאשר בכלל לא נשארתי מנוי שלהם. האם אני זכאי לקבל החזר מסוים? מה תמליצו לי לעשות?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:48, 8 ביוני 2014

    שלום דני
    ככלל על חברת הסלולר לעמוד בתנאי ההסכם ולגבות תשלומים בהתאם לסיכומים. במידה ולטענתך חברת הסלולר גבתה סמוכים מופרזים מעבר לסיכום בין הצדדים (ככלל, מעל 36 חודשים עבור מכשיר), אזי
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה את טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.