חיוב של כרטיס אשראי שלי על חשבון של לקוח אחר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אנה טורופובה

    נשלח ע"יאנה טורופובה 14:15, 30 במאי 2014

    שלום רב! לפני כחודש עידכנתי את פרטי כרטיס האשראי בחברת אורנג' דרך מוקד טלפוני. במהלך החודש בדקתי דרך אפליקציה עסקאות של כרטיס האשראי וגיליתי כי החברה חייבה אותי על סכום נוסף של 500 שקלים חוץ מהחשבון הרגיל שלי. כשפניתי לסניף לאחר בירור ארוך התברר כי הנציג עידכן בטעות פרטי אשראי שלי על חשבון מישהו אחר שאינני מכירה. נציגה שביררה הבטיחה כי תעשה ביטול עסקה ואני אראה זאת בפירוט של אשראי תוך 3 ימי עסקים. לאחר שבוע התגלה כי המוקד הפיננסי לא טיפל בפנייה כלל, סיפרו לי שזה לוקח לא 3 ימים אלא 14 יום וזה שאני לא רואה ביטול עסקה זהו עניין של חברת האשראי. חוץ מזה הם אמרו שהרי תשלום של אשראי יורד בעוד כשבועיים מחשבון בנק ויש להם זמן לטפל בזה והם לא רואים שום בעיה. כמו כן הם אמרו שביום שישי מוקד פיננסי לא עובד והם יטפלו בזה ביום ראשון. עמדתי על שלי וביקשתי שיבצעו את הפעולה היום ויתנו לי אסמכתא של ביטול עסקה. במקום הרמתי טלפון לחברת האשראי. נציגה אמרה לי כי היא לא רואה שום ביטול עסקה וברגע שהחברה מבצעים את הפעולה של ביטול אני מייד אמורה לראות זאת בפירוט של פעולות בכרטיס. כמו כן חברת אורנג' עידכנה את התשלום על לקוח אחר בתור הוראת קבע דרך האשראי שלי. לאחר שהסברתי להם שדיברתי עם חברת האשראי ושאין להם שום קשר לזה באורנג' נאמר לי כי אין מה לעשות, אין מי שיטפל בי היום והם ימשיכו טיפול בפנייה שלי בשבוע הבא. לאור כל זה אני רוצה לתבוע את החברה והנציג שעידכן את הפרטים שלי על חשבון לקוח אחר על חשיפת פרטים אישיים (מספר כרטיס אשראי, כל הפרטים של תעודת הזהות), מתן מידע שגוי ואוגמת נפש. מה עליי לעשות במקרה זה? תודה מראש, בברכה אנה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:52, 8 ביוני 2014

    שלום אנה
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי ראשית תשלחי מיידית מכתב בדואר רשום אל החברה בדרישה כי תבוטל העסקה לאלתר.
    כמו כן, בעניין שאלתך, ביכולתך להגיש תביעה, להערכתי תביעה קטנה, ולהעלות את טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.