סמסונג s4 על הפנים - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • גל

    נשלח ע"יגל 08:35, 7 ביולי 2014

    מכשיר הגלקסי s4 אשר נרכש לבתי בינואר השנה עשה לה בעיות מרגע הקניה: אחוזי הטעינה שהיו 100% נעלמו והגיעו ל0% לאחר 4 שעות , הגענו לסמסונג ת"א אשר אמרו הסוללה מנופחת והחליפו לה סוללה, לאחר מכן שוב אותה בעיה והפעם ביקשו בחברה שנשאיר את הטלפון לתיקון , השארנו ונאמר לנו שהחליפו לה את המגעים של הטעינה וכן את הסוללה שלא היתה נפוחה, עוד נטען על ידי החברה כי המכשיר היה שרוט (לאחר שהגיעה מתיקון) למרות שזה מכשיר חדש ומוגן היטב, כעת נוצרה לנו בעיה חדשה: בתי משחקת משחקים עם המכשיר והמסך מתחמם חם אש מה לעשות? דיברתי עם נציג שאמר לי לכי לחברה בת"א אך עוד פעם ילקח הטלפון לתיקון? האם קניתי מכשיר פגום? מה לעשות? חלפו בקושי 5 חודשים. תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    16:32, 16 ביולי 2014

    שלום
    לאור ובהתאם לכתוב, נראה כי ניתן לטעון שהמכשיר פגום בהתאם לחוק המכר ומשכך לבטל את העסקה.
    ביכולתך לפנות במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל חברת הסלולר, העלי את השתלשלות העניינים ואת העובדה כי פנית פעמים מספר לתיקון המכשיר ביכולתך לדרוש את ביטול העסקה.
    במידה ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות את בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה.

    תגובה
  • 18:30, 17 באוגוסט 2014

    תאורו של הנ"ל זהה לסיפורי עם חימום עד כמעט כוויה באוזן שלא ניתן לדבר עם המכשיר ללא רמקול חום אש נשלח מספר פעמים לתיקון בסלקום חזר עם אותה בעיה , איני מבין אני שומע את הבעיה עם אותו סוג מכשיר ממספר לא מועט של אנשים רבותיי אנשים צריכים להתעורר ולא לקנות את הטלפונים של סמסונג שילמדו לקחת אחריות לכל רוכשי המכשיר הנ"ל הבעיה לא הסוללה כמו שמנסים למכור לאנשים אני החלפתי 3 פעמים סוללה ומכשיר משופץ ועדיין אותה בעיה שתתארגן קבוצה לתביעה יצוגית נגד החברה הנ"ל , שימו לב רמת הקרינה משתנה עם קבלת מכשיר משופץ .

    משתנה שימו לב למדבקה על גב המכשיר לאחר ההחלפה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.