• קובי

    נשלח ע"יקובי 08:17, 17 ביולי 2014

    קניתי לפניי כחודש 2 מכשירי S5 , השבוע הופיע על מסך אחד המכשירים :"המכשיר מתחמם", לאחר דקה או שתיים הפסיק המסך לעבוד!!! לקחתי אותו למעבדה של סמסונג, הנציג שקיבל את המכשיר אמר לי :" יופי, לפי המדבקות הלבנות אין קורוזיה, כנראה בעיית מסך." עכשיו קיבלתי טלפון מהחברה אשר מסרו לי כי עלות התיקון הינה 3100 ש"ח!!!!!!!!!! והכי מצחיק.... טוענים שיש במכשיר קורוזיה חחחחח, מכשיר מוגן מים חחחחח. המכשיר עלה לי 2700 ש"ח והם דורשים 3100 שח על התיקון חחחח ממש בדיחה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:30, 24 ביולי 2014

    שלום
    המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום אל החברה והעלה טענותיך. כמו כן תבדוק האם דרישת התשלום בעד תיקון המכשיר תואמת להסכם ההתקשרות בינך לבין חברת הסלולר.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.