חיוב בגין גלישה בחו"ל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • חנית

    נשלח ע"יחנית 12:22, 28 ביולי 2014

    שהיתי בחודש מאי במשך 5 ימים בחו"ל וקיבלתי חיוב על גלישה באינטרנט במכשיר הנייד בסך 3000 ש"ח! לא רכשתי חבילת גלישה כיון שהתכוונתי לגלוש עם המכשיר של בעלי לו רכשנו חבילה. עפ"י התיקון לחוק התקשורת ממרץ 2014 כל לקוח חסום לגלישה באופן אוטומטי כברירת מחדל אלא אם כן הוא מבקש באופן יזום שיפתחו אותו או שהוא רוכש חבילה. אני עובדת במשרד ממשלתי גדול המונה מעל 1000 עובדים ומתוקף כך מוגדרת כלקוחה עיסקית תחת "הסכם חשכ"ל", נציג המשרד מתוקף הרשאתו חתם על הסכם בו הוא פותח את כל עובדי המשרד לגלישה בחו"ל, והיה עליו ליידע את העובדים אך הוא לא עשה זאת. אני נפלתי בין הכיסאות ולא קיבלתי את המידע הזה. האם אוכל לפנות לתביעות קטנות? אם כן, את מי לתבוע? האם אוכל לעשות משהו כדי להסיר את החיוב הנ"ל ממני כיון שזה לא היה באחריותי, אלא באחריות מישהו אחר. בשיחה עם פלאפון טרם הנסיעה אמרתי שלא אגלוש במכשיר שלי אלא של בעלי, לטענתם לא אמרתי את המילה המפורשת לחסום ולכן לא ניתן לפרש את אמירותיי ללחסום. אנא עזרו לי. בתודה מראש

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:49, 3 באוגוסט 2014

    שלום
    איני מכיר את נסיבות המקרה אולם ככלל, במידה ולאור הכתוב,ההסכם עם חברת הסלולר נערך מול נציג משרדכם שלא ידע אתכם, נראה כי הפנייה הנצרכת הינה למשרד, להנהלה. דהיינו, המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רדום לגורמים הרלוונטים במשרד והעלי את טענותיך בדבר חיוב שלא בצדק.


    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.