סמסונג שירות לקוי הזהרו - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • גל

    נשלח ע"יגל 18:38, 28 ביולי 2014

    מה לעשות עם מכשיר סמסונג שרכשתי בינואר ו4 פעמים היה בתיקון, כעת החליפו לה את הכרטיס האישי, (את כל פנים הטלפון) , כן נטען על ידי הטכנאי (לאחר שאיימתי כי אפנה לבית משפט לתביעות קטנות) שהפלפון שרוט משופשף שבור, כאשר לקחתי את הפלפון משירות תיקונים לא ידעו אף אחד מהנציגים לומר לי איפה הפלפון שרוט שבור משופשף, כעת אני בודקת את טיבו של המכשיר לראות האם התקלות יחזרו ואיני מעוניינת לחזור להמשך תיקונים אלא להגיש תביעה בבית משפט מה עלי לעשות? אליו מסמכים עלי להשיג על מנת להוכיח את טענותי, האם המסמכים כי הפלפון היה 4 פעמים בתיקון הינם הוכחה? כן נטען על ידי הטכנאי כי הפלפון מתחמם, הוחלף כרטיס אישי ועודכנה גירסה תודה רבה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:12, 3 באוגוסט 2014

    שלום
    לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לפנות בבקשה לביטול עסקה לאור חוק המכר לאור כך שלטענתך המוצר שקיבלת אינו עומד בציפיות ובקריטריונים למוצר תקין לו ציפית.
    המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר והעלי טענותיך.
    במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.