טלפון סלולרי חדש שאינו קין - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • חסיה אשכנזי

    נשלח ע"יחסיה אשכנזי 12:13, 30 ביולי 2014

    שלום רב, לפני 4 ימים רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי S4 בחנות מכובדת בסכום נאה. מהרגע הראשון הטלפון לא ניתן היה להשתמש בטלפון כראוי: אין אפשרות לקבל שיחות, להוציא שיחות, להשיב לשיחה שלא נענתה. למחרת ביקרתי בחנות ושם שינו משהו בהגדרות - אך לא השתנה משהו בתפקוד של המכשיר. היום הגעתי לחנות פעם נוספת ובעל המקום נוכח אכן אי אפשר להשתמש בטלפון והחליט לשלוח אותו לחברה לבירור. אני שואלת האם לא מן הראוי שאקבל במקום המכשיר הזה מכשיר חדש? לא קניתי את הטלפון באינטרנט , יד שנייה ממישהו שאינני מכירה. מדובר בעסק רציני. למה אחרי 4 ימים מהרכישה אני צריכה לקבל טלפון שכבר נפתח ונסגר במעבדה, עבר תיקון וכו'? מה אומר החוק? (לגבי קבלת מכשיר חדש ו/או ביטול העיסקה) תודה רבה מראש, חסיה

    השב
  • 10:15, 2 באוגוסט 2014

    שלום , איני עו"ד , אך מקרים כאלה קורים מדי יום ושרלטנים לא חסרים.
    אני מציע לדרוש ביטול העסקה מהחנות, אני מציע גם לשלוח לו דרישה בכתב בדואר רשום באופן מיידי תוך אזהרה שהינך עומדת בכל מקרה להגיש נגדו תביעה בגין מכירת מוצר פגום במידה והעיסקה לא תבוטל לאלתר. אפשר גם לציין במכתבך כי פנית גם לגורמים הבאים: למועצה הישראלית לצרכנות ולרשות להגנת הצרכן , ואכן תפני אליהם (ניתן באמצעות האינטרנט).
    (אני בטוח שהמוכר עצמו, יכול לפנות לגורם ממנו קנה את המכשיר , יבואן למשל ולדרוש החלפתו, הוא פשוט לא מעוניין לוותר על הכסף של העסקה איתך).
    מקווה שעזרתי.

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:52, 3 באוגוסט 2014

    שלום
    לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לפנות לביטול העסקה , בין היתר לאור חוק המכר הקובע כי המוצר שקיבלת אינו עומד בקריטרניונים שציפית להם מהמכשיר.
    המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום על החברה, העלי טענותיך. לאור הכתוב, ביכולתך לדרוש את ביטול העסקה.

    בהצלחה

    תגובה
  • 15:48, 3 באוגוסט 2014

    תודה רבה על העצות הטובות!

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.