תלונה לחברת פרטנר אורנג - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שמואל עזריה

    נשלח ע"ישמואל עזריה 08:05, 7 באוגוסט 2014

    בחודש יולי פרטנר גבתה מחשבון הבנק שלי סכום של 1.056.51 ₪ עבור מנוייה אחרת שלהם אין לי קשר למנוייה זאת בשם באסמה עאמש.פניתי למרכז הפיננסי של אורנג והם ביקשו שאשלח להם תדפיס עוש.וכך עשיתי הם בדקו ואמרו לי שנכון הטעות שלהם.ויזכו אותי בחשבון.עד עצם היום הזה טרם זיכו אותי בסכום שגבו ממני.מיותר לציין שפניתי אליהם אין ספור פעמים ותמיד נאמר לי שאני יזוכה תוך שלושה ימי עסקים עבר חודש כמעט ולא זוכיתי בחשבון.שאלה מה עלי לעשות בפני מי אני יכול להתלונן.בתודה שמואל

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    13:20, 13 באוגוסט 2014

    שלום,
    ראשית, ככלל, במידה וחברת סלולר מסכימה להחזר כספי, החברה מחוייבת להחזר תוך הקבוע בחוק.
    לאור הכתוב, להבנתי חברת הסלולר הכירה בטעותה אולם טרם החזירה את הסכום לחשבונך.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של החברה,תפרט את כל השתשלות העניינים שארעה ולבקש את התשלום של הסכום שנגבה ממך שלא בצדק.
    כמו כן ביכולתך לבקש פיצוי כלשהו עבור עוגמת הנפש ואבדן הזמן לאורך החודש.
    במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות את בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.