אורנג' שיחות לחו"ל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אשרת

    נשלח ע"יאשרת 13:34, 10 באוגוסט 2014

    טסתי לשוויץ ואיטליה ולא עשיתי שום חבילה בפלאפון. בדרך כלל הם שולחים הודעה ברגע שיוצאים מהארץ עם התעריפים, אבל יש לי פלאפון כשר ללא הודעות SMS ואורנג' יודעים את זה. והם לא עידכנו אותי בכלל לגבי התעריפים לחו"ל, למרות שיש להם את בתובת המייל שלי, כי לשם הם שולחים לי את החשבונית החודשית. כשחזרתי מחו"ל גיליתי לתדהמתי את התעריף המטורף. לכל דקת שיחה יוצאת שילמתי 28.9 ש"ח, ולכל דקת שיחה נכנסת (!) שילמתי 22.9 ש"ח. כל הסכום על השיחות בחו"ל היה 4,171.7 וכשראיתי את זה לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. החוצפה הכי גדולה היא שחברת אורנג' אפילו לא יידעה אותי כמה אני משלמת על כל דקת שיחה! מה הדרך הכי טובה לנקוט בה במקרה זה? תודה רבה מראש על העזרה! :)

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    13:48, 13 באוגוסט 2014

    שלום
    לאור הכתוב לצערי איני בטוח כי זכויותיך ברורות במקרה זה.
    ככלל, קיימת אחריות לצרכן לפעול ולפנות אל חברת הסלולר במקרים שכאלה, נראה כי תוצאות אי פנייה שכזו הינה גם באחריותו של הצרכן.
    ביכולתך לפנות אל החברה בכתב, בדואר רשום, לפרט את השתלשלות העניינים ולהעלות את טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.