תלונה נגד חברת פלאפון - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • גילה שליט

    נשלח ע"יגילה שליט 23:05, 15 באוגוסט 2014

    לפני כחצי שנה רכשנו עבור ילדנו מנוי בחברת פלאפון. המנוי שרכשנו לא כלל חבילת גלישה אלא תשלום עבור שיחות בלבד. להפתעתנו, בחודש אפריל קיבלנו חשבונית לתשלום על סך כ 700 שח בברור עם חברת פלאפון הסתבר כי החיוב הנו עבור גלישה שביצע הילד. תלונתנו היא על כך כי למרות בקשתנו שלא לאפשר חבילת גלישה, בפועל אכן הייתה נגישות לפורטלים ולגלישה באינטרנט וכי לא הופיעה הודעה כלשהי המתריעה על כך כי הגלישה מתבצעת תוך חיוב הלקוח. בשיחות חוזרות עם נציגי חברת פלאפון החברה הודתה כי אכן לא מופיעה התרעה מסוג זה, אך לא הכירה באחריותה ל"מלכודת" שנוצרה מכך ושהציבה ללקוחות. החברה לא הכירה בכך שפעלה בחוסר תום לב וכמובן לא הביעה נכונות להחזיר את הכסף בשל כך. נשמח לחוות דעתך

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    09:42, 20 באוגוסט 2014

    שלום רב
    המלצתי הינה כי תפני בכתב באמצעות מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל חברת הסלולר.
    אוסיף כי גם העובדה שלפי ובהתאם לכתוב,נציג החברה לא עדכנן אותך כי יגבה תשלום עבור גלישה , על פניו, אינה תקינה.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.