"מכרו" את המספר שלי ללקוח אחר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דרור

    נשלח ע"ידרור 12:02, 22 באוגוסט 2014

    בוקר אחד גיליתי שהקו שלי מנותק. הגעתי למרכז השירות ושם התברר שהקו שלי נלקח ממני ונמכר ללקוח אחר שאני יודע בפירוש שהספיק לקבל שיחות שלי ואינני יכול לדעת בדיוק אילו הודעות שלי קיבל או מה יכל עוד לעשות תחת המספר האישי שלי. מעבר חאבדן שעות עבודה אני בעיקר רותח מזעם על המקרה עצמו ועל כך שמאז מפעילת הסלולר מתעלמת לחלוטין מפניות שלי במייל. מבטיחים לי ש"מנהל" יחזור אלי וכמובן שזה לא קורה. מה ביכולתי לעשות עוד? מהן זכויותי במקרה כזה?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    20:10, 31 באוגוסט 2014

    שלום דרור
    לאור הכתוב נראה כי יש לך זכויות בעניין שציינת.
    המלצתי הינה כי ראשית תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה את טענותיך באופן מפורט וכן ביכולתך לדרוש פיצוי בגין האירועים שציינת -מכירת מספרך ללא אישורך תוך פגיעה בפרטיותך וכן ניתוק הקו.
    במידה ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך להגיש תביעה.
    בהצלחה.

    תגובה
  • 11:37, 1 בספטמבר 2014

    האם ניתן בבקשה לקבל פירוט לגבי הפיצוי שראוי לדרוש במקרה כזה? הגעתי למנהל בכיר מאוד בחברה שמציע לי פיצוי שאינו כספי וכמעט חסר ערך. כמובן שלא אמכור את זכויותי בנזיד עדשים. אציין עוד כי במהלך הבירור עלו מספר סוגיות נוספות בהן החברה הפרה את החוק כלפי כגון חיובי יתר גדולים והפרות שונות של התוכנית שמכרו לי. החברה כאמור עושה הכל כדי לטעון שאיני זכאי לפיצוי.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.