תלונה נגד חברת פלאפון - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רבקה

    נשלח ע"ירבקה 17:08, 26 באוגוסט 2014

    אתמול אבא שלי ביצע עיסקה בפלאפון בה הוא אמר לנציגה שהוא יציג את הפלאפון לבת שלו ואם היא לא תרצה אותו הוא יבוא להחליף והניצגה אמרה שאין בעיה. היום הגעתי יחד איתו לפלאפון לבטל את העיסקה ( חשוב לציין שאפילו לא פתחתי את הקופסנ ובטח שלא הדלקתי אותו ) הנציגה שלא ידע מה לעשות מכיוון שלא רצתה לבטל לנו את העיסקה מאחר שהיא מקבלת על זה כסף הלכה והתייעצה עם נציגות אחרות יחד עם הפלאפוו ולאחר מס דקות שבה ואמרה שאין אפשר מכיוון שגלשנו בפלאפון לאחר שבבדיקה ראשונית שלה בפלאפון הסכימה לבצע החלפה. האם אני יכולה להוכיח שאם הייתה גלישה היא בוצעה אך ורק על ידי הנציגה? מה עושים במקרה כזה ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    20:26, 31 באוגוסט 2014

    שלום
    לא הבנתי מהכתוב האם בוצע שימוש במכשיר.
    במידה ולא בוצע שימוש כלל אזי ,ככלל, ניתן להחזיר את המוצר על פי החוק.
    אולם אם נעשה שימוש אזי יש לבחון האם השימוש נעשה על ידי הנציגה בכדי להציג ,למשל, את המכשיר.
    במצב שכזה, המלצתי הינה כי במידה ואינך מעונינת במכשיר שמרי אותו ללא שימוש ושלחי מכתב בדואר רשום חברת הסלולר, פרטי את נסיבות המקרה ואת העובדה כי רצונך להחזיר את המכשיר הסגור באריזתו.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.