חיוב יתר בחשבוניות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • חננאל

    נשלח ע"יחננאל 00:07, 27 באוגוסט 2014

    שלום, אני מנוי בחברת שלקום, אחת לכמה חודשים אני מוצא טעות בחשבונית, ביקשתי מסלקום לקבל פיצוי ולא הסכימו, הם מוכנים להחזיר את מה שנלקח ולא יותר ואפרט כמה דוגמאות: 1. ביטול של החזר 70 ש"ח לחודש לשלוש שנים בעקבות שדרוג מכשיר. 2. הוספת שירות תיקונים לפלאפון בעלות 19.9 כל חודש שהבחנתי בזה אחרי כמה חודשים 3. החלפת מסלול מ-119 ל- 199 (מסלול זוגות אפילו שיש לי רק מספר 1) וזה לא שהמסלול התייקר אחרי שנה, הם פשוט שינו מסלול ללא רשות! 4. יש לי חבילה ללא הגבלה (כולל גלישה) ופתאום אני מקבל סמס לפלאפון שאני גולש ללא חבילה והחיוב עלול להגיע למאות ש"ח, בדקתי את המצב חשבון שלי וגיליתי 504 ש"ח! על גלישה. בכל המקרים הנ"ל פניתי לסלקום ואמרו שיזכו. כשביקשתי פיצוי, אמרו מה פתאום.. הגדילה לעשות נציגה שדיברתי איתה על החיוב של 500 על גלישה וכשביקשתי פיצוי היא אמרה "אתה לא מגזים אנחנו מזכים אותך ב- 500 ש"ח.." אמרתי לה אבל זה מה שלקחתם לי, מה עם פיצוי..? והיא המשיכה "אני חושבת שאתה מגזים.." רוב הדברים מוקלטים ומתועדים בהתכתבויות. אשמח לדעת מה אוכל לעשות, תודה!

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    20:29, 31 באוגוסט 2014

    שלום
    ביכולתך לשלוח מכתב מפורט אל חברת הסלולר המפרט את נסיבות המקרה והחישובים.
    במידה ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון הגשת תביעה.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.